Latest Movie :
Home » , , , » Spangol: Magamat sem értem (2004)

Spangol: Magamat sem értem (2004)

{[['']]}
Spangol - Magamat sem értem online film

Spangol: Magamat sem értem online film:

Szinkronizált vígjáték, romantikus

Spangol: Magamat sem értem online film tartalom:

John Clasky bármit megtenne családjáért. Jól menő állásának köszönhetően el is halmozza őket minden földi jóval, például egy nyári nyaralóval Malibun, amihez persze egy lélegzetelállító házvezetőnő is jár. Azonban az új alkalmazott, a Mexikóból emigrált Flor egy szót sem tud angolul, a Clansky család pedig a spanyolul. Flor és lánya egy jobb és szebb élet reményével érkezett Amerikába, de a látszat ellenére az élet Clanskyéknál sem fenékig tejfel.

Spangol: Magamat sem értem online film lejátszása:

Novamov 1 cd
Novamov 2 cd
Share this article :

Megjegyzés küldése

.

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. online filmek és letöltés - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger